Zapytanie ofertowe na bezgotówkowy zakup paliw płynnych wraz z płynami, olejami i akcesoriami do pojazdów i łodzi służbowych przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Rybackiej w Szczecinie
Zapytanie ofertowe
W oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 (zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000 zł) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny na dostawę paliw płynnych wraz z płynami, olejami i akcesoriami do pojazdów i łodzi służbowych Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Rybackiej w Szczecinie.
I. Zamawiający - Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Rybackiej w Szczecinie,
71-615 Szczecin, ul. Matejki 6B, REGON 811790879, NIP: 851-25-62-478,
tel. 91 81 43 804, fax 91 81 43 809, e-mail: kwpsr@szczecin.uw.gov.pl,
II. Przedmiot Zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest „Bezgotówkowy zakup paliw płynnych wraz z płynami, olejami i akcesoriami do pojazdów i łodzi służbowych przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Rybackiej w Szczecinie.
- Dostawa paliw płynnych w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2023 r., w formie doraźnych tankowań pojazdów i łodzi służbowych oraz zakup produktów i usług, na stacjach paliw wybranego Wykonawcy.
- Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa wraz z produktami oraz usługami do pojazdów i łodzi w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- oleju napędowego w ilości do 18 000 litrów,
- benzyny bezołowiowej 95 w ilości do 5 000 litrów,
- produkty, usługi (oleje; roztwory myjące; części i akcesoria do pojazdów i silników do nich; mycie samochodów i podobne usługi ) stanowiące 2,0% wartości netto/brutto ON+Pb95.
- Sprzedający nie będzie dochodził żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu zakupu innej ilości paliwa płynnego niż określonej w umowie
Wymogi:
Sukcesywny zakup paliw płynnych dokonywany będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pomocą kart paliwowych ( 9 szt. ), w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju.
- Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne w miejsca kart utraconych lub zniszczonych.
- Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty, po zgłoszeniu jej utraty.
- Wykonawca winien posiadać lub dysponować, co najmniej jedną stacją paliw w obrębie administracyjnym miasta Szczecinka, Wałcza oraz po dwie stacje paliw na terenie Szczecina oraz Koszalina, czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Zakup paliw płynnych, dokonywany będzie po cenach aktualnie obowiązujących (po odliczeniu rabatu) na danej stacji paliw, należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu.
- Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych.
- Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym w PLN. Okres rozliczeniowy minimum dwa tygodnie.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu
Dokumenty wymagane od Wykonawców:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1.
- Formularz cenowy paliw – załącznik nr 2
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Oświadczenie dotyczące jakości oferowanego paliwa – załącznik nr 4
- Zaakceptowany i podpisany wzór umowy - załącznik nr 5
- Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić według formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnym pismem ręcznym.
- Wszystkie zmiany i skreślenia (poprawki własnych pomyłek) dokonane w ofercie muszą zostać zaparafowane (podpisane) przez Wykonawcę.
- Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wszystkie strony oferty winny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy oraz ostemplowane pieczęcią firmową.
- Do oferty należy załączyć dokumenty określone w punkcie III zapytania ofertowego.
V. Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę składającą się z załączników nr 1 – 5, oraz dokumentu określonego w pkt. III. 6 należy złożyć do dnia 30.11.2021 r. do godz. 15:30
a) Osobiście ,w siedzibie Zamawiającego, adres- Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Rybackiej W Szczecinie, 71-615 Szczecin , ul. Matejki 6B, w godz. 8:00-15:00, w zaklejonej kopercie, na której należy wpisać: nazwę i adres Wykonawcy oraz „Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla pojazdów i łodzi służbowych KWPSR w Szczecinie”
b) Drogą pocztową (adres jw.) decyduje data wpływu oferty.
c) Drogą elektroniczną na adres: kwpsr@szczecin.uw.gov.pl z tytułem wiadomości „Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla pojazdów i łodzi służbowych KWPSR w Szczecinie” Oferty składane drogą elektroniczną winny być w formie skanu z widocznym podpisem.
2. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone na adres Wykonawcy.
VI. Wybór oferty
1. Wykonawca określi średnią cenę netto/brutto za jeden litr paliwa wraz z produktami oraz usługami, w złotych, obowiązującą w dniu
21 listopada 2021, na stacjach paliw Wykonawcy wymienionych w załączniku nr 3.
2. Kryteria oceny ofert :
- Cena brutto wykonania zamówienia - 100%
Cenę Brutto realizacji zamówienia stanowi:
[(18000L ON × cena 1L Brutto) + (5 000L Pb95 × cena 1L Brutto)] + 2,0% wartości Brutto ON +Pb95 tj. (produkty, usługi)
Wybrana zostanie oferta spełniająca warunek konieczny związany z dostępnością stacji paliwowych w miejscowościach określonych w załączniku nr 3, oraz z najniższą ceną.
Niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyniku postępowania.
VII. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Od dnia 01.01.2022 do dnia 31.12.2023 r.
VIII. Warunki płatności: przelewem, na konto Wykonawcy, maksymalnie dwa razy w miesiącu, w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
IX. Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- Nie zostanie złożona żadna oferta.
- Zamawiający stwierdzi zaistnienie innych okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej, a której zaistnienie spowoduje niemożność zawarcia prawidłowej umowy.
Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z niniejszym postępowaniem upoważnione są osoby:
z-ca. kom. woj. PSR Zbigniew Stawiecki tel. 91 81 43 804, P. Jolanta Kucharska tel.91 81 43 808
/-/ Artur Przybylski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Rybackiej w Szczecinie
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
01 12 2021 11 25 24 informacja o wyborze oferty (PDF, 97.85Kb) | 2021-12-01 11:25:24 | 48 | |
09 11 2021 09 58 43 zalacznik-nr-5-umowa (DOCX, 25.72Kb) | 2021-11-09 09:58:43 | 67 | |
09 11 2021 09 58 43 zal nr 1 - formularz ofertowy (DOCX, 17.34Kb) | 2021-11-09 09:58:43 | 93 | |
09 11 2021 09 58 43 zal.-nr-2 - formularz cenowy (DOC, 40.50Kb) | 2021-11-09 09:58:43 | 25 | |
09 11 2021 09 58 43 zal.-nr-3-osw. o speln. war. (DOCX, 17.96Kb) | 2021-11-09 09:58:43 | 37 | |
09 11 2021 09 58 43 zal.-nr-4 osw.dot. jakosci paliw (DOCX, 15.67Kb) | 2021-11-09 09:58:43 | 70 | |
09 11 2021 10 29 38 klauzula informacyjna (DOCX, 15.30Kb) | 2021-11-09 10:29:38 | 61 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zbigniew Stawiecki Data wytworzenia:
09 lis 2021
Osoba dodająca informacje
Jolanta Kucharska Data publikacji:
09 lis 2021, godz. 09:58
Osoba aktualizująca informacje
Artur Przybylski Data aktualizacji:
02 paź 2023, godz. 11:14